.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهین روزنامه وطن امروز به امام راحل


روزنامه وطن امروز از مجموعه روزنامه های رنگی حامی دولت به صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش معاون رئیس جمهور در مطلبی با ادبیات کم نظیر به شدت شهردار تهران را مورد حمله قرار داده است .

در بخشی هایی از این مطلب که با ترجیع بند « غلط کردید » منتشر شده آمده است :

« . . . نه، آب لازم نبود؛ به اندازه كافی شسته بود باران، مزار یاران را. «به لاله در خون خفته»، اگر دعای مادران شهدا نبود باران نمی‌آمد. خدا جای حقی نشسته است؛ آقای قالیباف، تونل توحید را دیدم؛ زیباست اما شیفتگان خدمت هر از چندی یك دفاعی هم از ولایت كنند راه دوری نمی‌رود. تونل توحید زیباست اما دفاع از ولایت، از آن زیباتر است. جناب شهردار، با وجود این همه شن و ماسه و سایت‌های برف‌روبی و بیل و كلنگ مكانیكی، كه از تابستان در خیابان‌های تهران كار گذاشته‌اید، می‌دانید چرا برف نیامد؟ شما می‌خواهید با سوء‌استفاده از نزولات آسمانی، مدیریت شهری را به رخ شهروندان بكشید.

خدا غرور دارد و اجازه استفاده ابزاری از نعمات آسمانی‌اش را به شهرداری، به مجلس، به دولت؛ حتی به سران فتنه نمی‌دهد. دم خودم گرم؛ همه را با هم زدم! خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را كه نگه نداشتی اما از نهضت خمینی محافظت بفرما. كارهای خدماتی با ما، دفاع از ولایت فقیه با تو. افتتاح تونل توحید با ما، اقتدار نظام با تو. خدمت به ملت با ما، پاسداری از آرمان‌های انقلاب با تو. سكون از ما، حركت از تو. سكوت از ما، حرف زدن با تو. خوردن نان امام با ما، تنظیم و نشر آثار حضرت امام با تو. در ثانی، الان سازمان بازرسی به دوشغله‌ها گیر می‌دهد و عده‌ای هم دفاع از ولایت را شغل حساب می‌كنند. البته یك عده هم شغل حساب نمی‌كنند؛ چون به جای حقوق و مزایا دردسر دارد و از همه بدتر بازنشستگی‌اش پیش از موعد نیست! از نظر ایشان دفاع از ولایت شغل سخت و زیان‌دهی است.

همین‌ها می‌خواهند به رهبر ما، به علمدار انقلاب، «جام زهر افتخاری»، «مظلومیت افتخاری» و «تكرار تاریخ افتخاری» بدهند. افتخار رهبر ما به ایستادگی، پای پرچم امام است. افتخار مولای ما ایستادن پای آرای 40‌میلیونی ماست. به «آقا»، ما باید خسته نباشید بابت رهبری بگوییم، نه شما «دكترای افتخاری» بدهید. بعد از 20 سال نشناخته‌اید هنوز مولای ما را؟ شك نداشتم كه مولا دست رد می‌زند به سینه این عناوین پر طمطراق. خدایا! یار و یاور مولا باش در این رسالت خطیر.

...خدایا! تا آخر همین هفته برف رحمت خود را بر زمین تهران بنشان تا مدیریت شهری، توان خود را در ارائه خدمت به رخ ما بكشد؛ «الهی العفو»، نه! بلند بگو: «الهی البرف» همین حالا! به خودت قسم خدا، یك هفته دیگر برف نیاید، اینها موضوع را سیاسی می‌كنند؛ می‌كشانند به مطبوعات و مدعی می‌شوند مخالفان شهرداری، جلوی بارور شدن ابرها را گرفته‌اند و با تنگ‌نظری اجازه تردد را به یك جبهه هوای پر فشار نمی‌دهند و به دانه‌های برف برای ورود به آسمان كشور ویزا نمی‌دهند. آقای قالیباف، من اشك شما را در مرسم افتتاح تونل توحید دیدم و چند روز قبل دیدم كه مادر شهیدان تقوی سر مزار فرزندانش «محسن» و «حسن» داشت از بی بصیرتی خواص و مظلومیت «آقا» خون گریه می‌كرد. نه، من اصلا منظورم از خواص، آقای قالیباف نیست.

همه‌تان كه دارید این مقاله را می‌خوانید؛ یك هیچ به نفع من! فریب خوردید از ژورنالیسم این قلم. من اصلا در افكارم تجدید نظر اساسی كرده‌ام و دیگر به این آقایان، «خواص» نمی‌گویم. كجای بصیرت این حضرات، نكته خاصی دارد كه من به آنها بگویم «خواص»؟ گلیم‌باف روستای شهید آباد مازندران از نظر من خواص است. خواص، حسن آقا، بقال سر كوچه ماست كه روی شیشه مغازه‌اش نوشته: «نسیه نمی‌دهم به‌خصوص به دشمن». خواص، آقا رمضون، مكانیك چهار راه استقلال است كه در انتخابات به موسوی رای داد اما حالا خودش می‌گوید، مثل سگ پشیمان است. من تنها خواهشم از این «عوام»(باز هم منظورم قالیباف نبود؛ دو هیچ!) این است كه هر از چندی یك حرفی بزنند؛»



این جملات تنها بخشی از مطلبی است که رونامه حامی دولت علیه زمین و زمان منتشر کرده است .

اما نکته تأسف بار این است که ظاهراً برخی که مدعی حمایت از دولت حاکم نیز هستند فکر می کنند دفاع از نظام و انقلاب و رهبری با ساختن تونل و بزرگراه و آبادانی کشور تناقض دارد . در جای جای این مطلب عمران شهری با دفاع از ولایت دو امر متناقض نشان داده شده که نشان از اوج بیماری ذهنی و فکری برخی افراد دارد .

البته انتشار چنین مطالبی است که سبب افشای واقعیات موجود می شود و برخی گروه ها و افراد خاص را به مردم به درستی معرفی می کند . اینجاست که معلوم می شود برخی افراد که داعیه دفاع از مردم و خدمت به مردم را دارند از خدمت به مردم بیزارند و آن را به زیان خود می دانند . اینجاست که مشخص می شود اساساً برخی افراد هیچ فهم درستی از انقلاب و آرمان های انقلاب و ضرورت های امروز کشور ندارند و تنها دنبال قدرت و ثروت هستند .

حتی چنین افرادی به این نکته اساسی توجه نمی کنند که دهه چهارم انقلاب از سوی رهبری نظام به عنوان « دهه پیشرفت و عدالت » نام گذاری شده و دفاع واقعی از ولایت گام گذاشتن در جهت پیشرفت کشور و تحقق عدالت واقعی است .

اما ظاهراً این افراد هنوز نفهمیده اند که اگر کسی واقعاً بخواهد از این نظام دفاع کند باید نشان دهد که نظام کارآمد است و مدیرانش توانایی حل مشکلات مردم را دارند . البته نه تنها این را نفهمیده اند بلکه از کسانی که برای ساختن کشور تلاش می کنند و انرژی خود را صرف جلب رضایت مردم می کنند ناراضی هستند .

اما واقعاً کار بعضی جریانات سیاسی و افراد و رسانه های خاص به کجا رسیده که از افتتاح تونل توحید و باز شدن گرهی از مشکلات مردم چنین ناراضی هستند ؟ کار اینها به کجا رسیده که از آمادگی شهرداری برای بارش احتمالی برف و باران ناراحتند ؟ حتماً باید شهر فلج شود و هیچ کس به هیچ کاری نرسد و بیمارستان های تهران پذیرای صدها دست و پا شکسته باشند و بهشت زهرا مقصد ده ها جوان و زن و مرد ضربه مغزی شده باشند تا عده ای خوشحال شوند ؟

اما واقعیت این است که باید به کسانی که چنین ادبیات بی ادبانه ای علیه مدیران خدوم این کشور دارند مشکوک شد . شاید عده ای به هر بهانه ای قصد دارند کشور را وارد درگیری های تصنعی کنند تا به اهداف خود برسند . شاید واقعاً عده ای مایل نیستند مشکلات مردم حل شود . شاید عده ای مایل نیستند مردم از اداره امور کشور راضی باشند . شاید ...

کسانی که در طول این ماه ها مواضع قاطع و محکم دکتر قالیباف در دفاع از ولایت و نظام و انقلاب را ندیده اند و نشنیده اند و البته افتتاح تونل توحید را دیده اند و به شدت ناراحتند ، واقعاً مشکوک به نظر می رسند و بعید به نظر می رسد چندان به فکر مردم و کشور و نظام باشند .

در بخشی از این مطلب آمده است : « خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را كه نگه نداشتی اما از نهضت خمینی محافظت بفرما. » این بخش از مطلب نشان می دهد که این آقایان مدعی هیچ حرمتی نه برای امام عزیزمان قائل هستند ، نه حتی حرف زدن با خدا را بلدند و برای اثبات خودشان حاضرند به همه توهین کنند ./
شفاف


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.